Tuesday, April 21, 2009

Apa cer????

22.04.2009 - Edisi Boring gilossss

Hari nie tak de apa nak citer, cuma aku terasa boring semacam ajer
yerlah abang tak masuk keja hari nie... pergi keja pun sendiri dgn anak2
AL plak dia hari nie..katanya ada hal skit nak settle. Memandangkan hari nie aku "bujang" nampak gayanya terpaksa balik keja awallah emmm.... apa lagi operasi memasaklah malam karang, udah En zam ada kat umahkan hubby aku nie mmg tak suka sangat makan kat luar... aku goreng telur masak kicap dgn ulam sayur pun dia kata sedap..hehe... kembang setaman rasanya tapi tulah dia perangai laki den. mmg sempoi senang tul bela dia nie..makan tak cerewet. belasah jer janji sedap dan halal katanya..

oklah nnt aku hapdet lagi yer... tunggu gambar dan citer seterusnya.. nak citer banyak2 takut ada yg termuntah plak karang...sian plak kena ambik mc. oklah yer nnt kita sambung lagi.

chow chin chau...

No comments: