Wednesday, July 1, 2009

Alahai suamiku..


Aku teruja plak nak megabdikan foto si mamat nie dalam
n3 aku kali nie...[aku pasti ker... dengan keputusan ini...hehe] * gelak mcm or sewel jer..
Hi5 Emoticon
Sebenarnya bukan aku yg beria poyo dengan si mamat nie..
laki den yg bersemangat waja.. sejak 2 menjak nie...lain mcm sikit giler dia kali nie..hehe kalau dia tahu den kutuk dia mampus pale den kena cantas.. wa..wa..wa... cik ri angan mare yer..gurau jer..
Hi5 Emoticon
habis semua lagu kat you tube tu dia masuk ,
yg kelakarnya,setiap inci link tu semua dia terjah...
Hi5 Emoticon
katanya nak cri lagu michael Jackson katanya..
sampaikan tido punkul 3-4 pagi... kalau aku mmg tak kosaden ..tido lagi sodap
tp tulah dia kalau dah minat...
apapun laling... i tetap lap u...always.. muah..
Hi5 Emoticon Hi5 Emoticon
suka hatilah yang jnji esok leh bangun gie keja..

HIS MUSIC WILL LIVE FOREVER N EVER....

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

ee kelakar ekk.. itulah ragam manusia.. dah takde baru nak hargai... jgn si michael tu dapat gelaran datuk plak sudahhhh... huhuhuhu

Selera Bonda said...

hehe... dah tak de baru nak kenang... biasalah tu...