Thursday, June 4, 2009

SYOKNYA JALAN-JALAN CUCI MATA



Hai tak sabarnya aku nak bercuti ke PD this weekend, dah 2 hari anak2 aku export ke sg besi.. almaklumlah cuti sekolah 2 mggu kan... tingin plak budak2 tu nak duk umah tuk mek drg.. sebagai ayah hubby aku turutkan ajer permintaan anak2 dia tanpa sebarang bantahan walaupun badan penat tapi diturutkan jugak.... yerlah kasi chan sikit budak2 tu lepaskan rindu kat nenek dan kakak sepupu dia disana....

mula2 tu risau gak sbb adik tak biasa tggl lama2.. nak2 bila malam mesti nak tido dgn mummy dia.. mlm semalam siap cakap lagi adik nak mummy, adik nak balik rumah, suh papa ambik adik sekarang jugak... hehe... mana boleh mummy ngn papa nak honeymoon nie.. marah betul dia...hahaha..saja jer suka sakat dia.

Abang dgn adik tak tahu lagi rancangn kami tuk bercuti di PD, kalau tahu emmm mesti pecah gegendang telinga aku dgr jerit pekik drg tu. saja nak bag surprise. Peluang cik zam dapat bilik apartment free dari supplier mmg ditunggu2. so holiday kali nie disponsor oleh kak halimah tokey baru astana apartment. Hadiah anniversary kami katanya. Poeirlah honeymoon pueh2... amboi kak dasyat sungguh bunyinya... takut aku dengar.. tq kak lain kai sponsorlah lagi yer...

oklah korang penat dah menaip, tggu yer edisi akan datang... dengan gambar percutian kami nanti. apa pun aku mmg tak sabar nak mandi laut. terasa mcm zaman budak2 plak...

No comments: